Overslaan en naar de inhoud gaan

Als begeleider ziet je dag er zo uit…

Samen met je collega’s sta je in voor de totaalzorg voor de cliënten en het dagelijkse reilen en zeilen van de woning.  

In je dagelijks werk zorg je enerzijds mee voor een gepast activiteitenaanbod en je brengt sfeer in de woning. Anderzijds begeleid je de cliënten tijdens het eten, wassen, aankleden, toilet,….   Je stimuleert zelfredzaamheid, maar waar nodig ondersteun je of neem je het over.  Ook administratieve taken behoren tot je takenpakket.

Je gaat betekenisvolle, professionele relaties aan met de cliënten, gebaseerd op acceptatie, gelijkwaardigheid, respect en afstemming.  Je gaat op zoek naar hun zorgvraag en hun wensen en noden zijn daarbij je leidraad.

De samenwerking met ouders en familie is warm en professioneel.

Op de domeinen in Ranst en Duffel heb je verschillende woningen.  Er zijn woningen met cliënten met bijkomende gedrags- en emotionele stoornissen, woningen met cliënten met bijkomende motorische beperkingen en een hoge verzorgingsnood en woningen met een gemengd profiel van cliënten.

Als begeleider in een woning, werk je in een wisselend uurrooster met vroeges en lates, ook in het weekend. Je werkt niet tijdens de nacht.  

Samen met jou zorgen we ervoor dat je het beste uit jezelf haalt door in de juiste woning of groep terecht te komen.  De woning die aansluit bij jouw talenten, interesses.  

Jouw profiel 

  • Je bent afgestudeerd in een pedagogische, sociale of paramedische richting.
  • Je bent gepassioneerd door het werken met kinderen en volwassenen met een verstandelijke beperking met bijkomende  gedrags-en emotionele stoornissen en/of motorische beperkingen. Je vindt het een uitdaging om met deze specifieke doelgroep aan de slag te gaan.
  • Je ziet verzorgend werk als een onmisbare schakel in de kwaliteit van leven.
  • Je kan kritisch reflecteren op je eigen handelen.
  • Je bent empatisch en zorgzaam, zowel naar de cliënten als naar je collega’s.
  • Je werkt graag en constructief samen met collega’s van verschillende disciplines.

Dit krijg je ervoor terug…

  • Een contract van onbepaalde duur (of indien gewenst bepaalde duur).  Jobtime en startdatum zijn (in functie van campus en woning) bespreekbaar.  We bekijken met jou welke doelgroep best aansluit bij je talenten.   
  • Een job in een aangename en groene omgeving.
  • Een team van gemotiveerde medewerkers die gedreven zijn om samen op een kwaliteitsvolle manier de beste zorg te geven.
  • Een accommodatie die ervoor zorgt dat je creatief en ergonomisch kan werken. 
  • Een  ruim vormingsaanbod om je talenten aan te scherpen en te groeien in je functie.  (Bijkomende specifieke opleidingen in functie van doelgroep zijn eveneens voorzien, bijv. PTV-technieken of verzorgende of verpleegtechnische handelingen. )
  • Een loon volgens de geldende barema’s in PC 319.01, rekening houdend met je diploma en opgebouwde anciënniteit.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling met sectorale eindeloopbaan- en anciënniteitsvoordelen.
  • Bijkomende voordelen:  aankoopvoordelen in heel wat grote winkels en bedrijven, 2 extra vakantiedagen bovenop je wettelijke vakantie, fietsvergoeding vanaf de eerste kilometer, woon-werkverkeer met de trein is gratis, extra premies bij huwelijk/geboorte, gratis aansluiting bij een hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen

We kijken naar talenten en competenties van onze medewerkers en zien verschillen als meerwaarde.

Interesse?

Stuur dan nu je motivatiebrief en cv naar zevenbergen.werk [at] emmaus.be . Indien jouw profiel past bij onze vacature, nodigen we je graag uit voor een persoonlijk gesprek.

Heb je graag nog wat meer informatie? Neem contact op met Kris van Dyck, stafmedewerker personeelsbeheer (03 350 28 21 of kris.van.dyck [at] emmaus.be)  

Of solliciteer onmiddellijk via onderstaand formulier! 

Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: pdf, doc, docx, ppt, pptx, .
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: pdf, doc, docx, ppt, pptx, zip.