Als logopedist/psychologisch assistent ziet je dag er zo uit:  

Je organiseert en begeleidt activiteiten en individuele therapieën vanuit je eigen vakgebied voor de cliënten van Zevenbergen-Ranst. De nadruk ligt hierbij vooral op het stimuleren van de ontwikkeling.  Via vraagverduidelijking ga je op zoek naar de gepaste ondersteuning voor iedere cliënt.  Je gaat betekenisvolle relaties aan gebaseerd op acceptatie, gelijkwaardigheid, respect en afstemming.

 

Voor deze functie van logopedist/psychologisch assistent verwachten wij:

  • Dat je een bachelor diploma logopedie/assistent in de psychologie bezit.
  • Dat je veel zin hebt om aan de slag te gaan met onze bijzondere doelgroep van kinderen en volwassenen met een verstandelijke beperking.    Ervaring is zeker een pluspunt, maar geen vereiste. 
  • Dat je graag initiatief neemt en zelfstandig kan werken.
  • Dat je als lid van een multidisciplinair team constructief samenwerkt met collega's van verschillende disciplines.  Dit gaat zowel over je rechtstreekse collega’s binnen Zevenbergen, als over de leerkrachten en logopedisten van Katarinahof, buitengewoon onderwijs type 2.

Dit krijg je ervoor terug:

  • Een voltijds contract bepaalde duur tot 31/12/2021 dat zo snel mogelijk kan starten.
  • Je bent welkom in een aangename en groene omgeving.   Daarnaast hebben we ook een uitgebreide en aangepaste accommodatie zodat je op een rugvriendelijke en creatieve manier aan de slag kan. 
  • We zetten graag in op de talenten en competenties van onze medewerkers en zien verschillen als meerwaarde.
  • Door ons ruime vormingsaanbod geven we je kansen om expertise te verwerven en verder te groeien in je job.  
  • We verlonen je volgens de geldende barema’s in PC 319.01
  • Bijkomende voordelen: aankoopvoordelen in heel wat grote winkels en bedrijven, 2 extra vakantiedagen bovenop je wettelijke vakantie, fietsvergoeding vanaf de eerste kilometer, woon-werkverkeer met de trein is gratis, extra premies bij huwelijk/geboorte

Solliciteren?

Stuur dan nu je motivatiebrief en cv naar kris.van.dyck [at] emmaus.com ().    Indien je profiel past bij wat we zoeken, nodigen we je graag uit voor een sollicitatiegesprek.   

Meer informatie nodig? Neem contact op met Kris van Dyck, stafmedewerker personeelsbeheer (03 350 28 21 of kris.van.dyck [at] emmaus.be ())