Overslaan en naar de inhoud gaan

Als medewerker van de financiële administratie ziet je dag er zo uit...  

Als medewerker van de financiële administratie zal je verschillende domeinen voor je rekening nemen betreffende bewonersadministratie en de leveranciersboekhouding. Je komt terecht in een team van zes collega's en rapporteert aan het diensthoofd van de financiële administratie. 

Meer concreet houdt deze functie volgende taken in: 

  • Algemene administratie van onze cliënten (bij opname van nieuwe cliënt of wijzigingen bij bestaande cliënten);
  • Maandelijkse facturatie naar cliënten inclusief medische kosten;
  • Maandelijkse andere uitgaande verkoopfacturatie;
  • Verwerking van inkomende leveranciersfacturen;
  • Verwerken van de bank- en kasverrichtingen;
  • Ondersteunen van en mee nadenken over verdere digitalisering binnen bovenstaande taken.

Jouw profiel

Hou je van cijfers, ben je accuraat aangelegd en heb je een hart voor de zorg? Dan leren we je heel graag kennen om ons team te komen versterken.

  • Je hebt een diploma niveau bachelor in een financiële of administratieve richting en/of je hebt ervaring met administratie of boekhouding;
  • De Office toepassingen (Word en Excel) kennen geen geheimen en je hebt snel voeling met nieuwe computertoepassingen;
  • Je werkt graag in een team en haalt voldoening uit het verzetten van werk;
  • Je bent analytisch ingesteld en haalt voldoening uit het werken met cijfers.

    Ons aanbod

    • Contract onbepaalde duur.
    • Startdatum: september 2024
    • Een job in een warme, mooie organisatie met een hart voor de zorg en bovendien in een aangename en groene omgeving. 
    • Mogelijkheid tot vorming en opleiding om je talenten aan te scherpen en te groeien in je functie. 
    • Een loon volgens de geldende barema's in PC 319.01, rekening houdend met je diploma en opgebouwde anciënniteit. 
    • Bijkomende voordelen: aankoopvoordelen in heel wat grote winkels en bedrijven, 2 extra vakantiedagen bovenop je wettelijke vakantie, fietsvergoeding vanaf de eerste kilometer, woon-werkverkeer met de trein is gratis, extra premies bij huwelijk/geboorte, gratis aansluiting bij een hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen.

    Zevenbergen kijkt naar talenten en competenties van onze medewerkers en ziet verschillen als meerwaarde.

    Solliciteren? 

    Stuur dan zo snel mogelijk je motivatiebrief en cv naar zevenbergen.werk [at] emmaus.be . Indien jouw profiel past bij onze vacature, nodigen we je graag uit voor een persoonlijk gesprek.

    Heb je graag nog wat meer informatie? Neem contact op met Kathleen Willems, medewerker personeelsdienst (03 350 28 25 of kris.van.dyck [at] emmaus.be (k)athleen.willems [at] emmaus.be )  

    Of solliciteer onmiddellijk via onderstaand formulier 

    Slechts één bestand.
    64 MB limiet.
    Toegestane types: pdf, doc, docx, ppt, pptx, .
    Slechts één bestand.
    64 MB limiet.
    Toegestane types: pdf, doc, docx, ppt, pptx, zip.